vrijdag 20 november 2009

SmileIchibaniiOnna Vertaald

Schijn mooie Venus, schijn gouden Venus.
Jij wie op mijn hart schijnt zijn de leukste soort lachende vrouwen.
Ik ben jaloers op dat knappe meisje.
Als ik op nieuw geboren kon worden als haar.
Zou mijn leven een beetje anders zijn.
Het is een fout zo te denken.
Het zou niet werken voor de zelfde persoon om 2 verschillende personen te zijn.
Ik ben verrukt bij jou enige goedwillige lach.

Schijn onwetende Venus, schijn trotste Venus.
Schijn je licht op de wereld.
Schijn mooie Venus, schijn gouden Venus.
Jij wie schijnt op mijn hart is de leukste soort lachende vrouwen.

Ookal heb ik de wensen om een sexy vrouw te zijn.
Zij wie haar nagels stijlvol lakt.
Ik ben heel erg bezorgt dat er iets niet goed is.
Is het dat? ik hou niet van liegen.
Als ik niet van mezelf kan houden zoals ik ben.
Dan is er geen reden dat iemand anders van me zou houden.

Een gestompt hart en een pure hart Venus.
Een flikkering Venus is romantisch.
Ik begin verliefd op je te worden, wie is er verliefd?.
kijk niet naar mijn getril.
Met die haat volle blik.
Jij wie op mijn hart schijnt zijn de leukste soort lachende vrouwen.

Ik ben niet bang om te lachen, en ik wil je vertellen.
Wie moed heeft, 'je deed je best'

Schijn onwetende Venus, schijn trotse Venus.
Schijn je licht op de wereld.
Schijn mooie Venus, schijn gouden Venus.
Jij wie op mijn hart schijnt zijn de leukste soort lachende vrouwen.
Jij bent mijn zon ! .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten