maandag 16 november 2009

Tekesuta kousen vertaald

Ik wil weglopen naar een plaats die mij niet kent.
Jij bent gewend je rug naar andere te keren, niet waar?.
Als je ver weg verdwijnt.
Is er iemand die jou zal komen zoeken?.
Zelfs als ik denk voor wie ik leef, komt het antwoord niet.
Eigenlijk, ja voor een klein beetje, wil ik op iemand kunnen vertrouwen, ik heb er op gehoopt.
Toen ik droomde was ik bang om alleen te zijn en dat vind ik niet leuk.
Ik heb de moed niet om de warmte die in mijn hand kwam terug te geven.
Ik haat het om naar iedereen te kijken die een serieus gezicht trekt.
Ik wil een plaats waar ik thuis hoor, laat me niet alleen in deze stad.

Weet alsjeblieft, luister alsjeblieft, want als je dat doet zal ik sterker worden.
Want ik zal zeker veranderen wat belangrijk is.
Weet alsjeblieft, luister alsjeblieft, naar het feit dat ik hier ben.
Ik zal je mijn moed laten zien en het meenemen, jouw liefde en alles.

Ik heb je op de gebruikelijke straat ontmoet.
Ik geloofde niet in zoiets als het lot.
Ik heb iets belangrijks gevonden, maar de compensatie was te groot.
Ik was bang voor de genen die geloofden meer dan al het andere.
En mijn tranen leken alsof ze aan het overvloeien waren.
Er zijn geen mailtjes, er zijn geen telefoontjes, wat ben je aan het doen?.
Ben je echt aan het doen wat je zei, als ik het me inbeeld, doet mijn hart pijn.
Ik schreeuw vanaf de bodem van mijn hart dat ik liefde wil.
Ik probeerde te vergeten dat mijn zwakheid aan het bluffen was.

Weet alsjeblieft, luister alsjeblieft, want als je dat doet zal ik sterker worden.
Want ik zal zeker veranderen wat belangrijk is.
Weet alsjeblieft, luister alsjeblieft, naar het feit dat ik hier ben.
Ik zal je mijn moed laten zien en het meenemen, jouw liefde en alles.

Jij, wie dezelfde ervaringen opstapelde, was mijn nummer één die mij begreep.
En elke keer als ik me jou sympathie herinner, worden de bonden dieper.
Pijn en hindernissen zijn niet mijn vijanden.
Laten we die ene lijn van licht samen belopen.

Weet alsjeblieft, luister alsjeblieft, naar het feit dat ik aan je zeide ben.
Als je verdrietig bent zal ik je voor altijd en eeuwig een glimlach geven.
Ik ben vergeten dat jij geloofd, ik wil je kracht worden.
De toekomst aan de andere kant van de deur is vast en zeker gevuld met glimlachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten